Aldona For Home

Polityka zwrotów

Zwroty i reklamacje

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Zwracany Towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania.

UWAGA! Nie oferujemy wymiany produktów zakupionych online. W takim wypadku należy dokonać zwrotu i ponownego zakupu.

Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść od 1 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.

I. Zwrot

Masz dwie możliwości zwrotu zamówień złożonych w naszym sklepie internetowym:

1. Darmowe zwroty

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki możesz za darmo zwrócić zamówienie w sklepie stacjonarnym pod adresem:

Galeria Centrum
ul. Bożka 15
55-220 Jelcz Laskowice

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić Formularz Zwrotu, który otrzymałeś razem z przesyłką. Następnie przekaż pracownikowi salonu towar, wypełniony Formularz Zwrotu oraz dowód zakupu i wszystko zapakuj do jednej paczki.

2. Standardowy zwrot

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić Formularz Zwrotu, który otrzymałeś razem z przesyłką. Towar, wypełniony Formularz Zwrotu oraz dowód zakupu starannie zapakuj i wyślij dowolnym kurierem na poniższy adres:

Aldona for Home Aldona Tatko
ul. Bożka 15
55-220 Jelcz Laskowice

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. 

Zwrot będzie dokonany tą samą formą jaką została dokonana płatność za zamówienie.

UWAGA! Nie oferujemy wymiany produktów zakupionych online. W takim wypadku należy dokonać zwrotu i ponownego zakupu.

II. Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru dowolnym kurierem na adres sklepu:

Aldona for Home Aldona Tatko
ul. Bożka 15
55-220 Jelcz Laskowice

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym Formularzem reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. 

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Shopping Cart